söndag 12 april 2009

Påsklovet snart slut

Foto: Lotten
Nu är vi tillbaka i stan efter en veckas ledighet på landet. På måndag slog förkylningen klorna i storebror och mig och vi blev som klubbade hela veckan. Jag har fortfarande en fruktansvärd hosta, ingen ork... och rinniga ögon som inte tål sol! Mindre kul! Nu skulle jag behöva ledigt i ytterligare en vecka för att ta igen mig ;-)
I fredags fyllde mamma 65 år! Vi åkte till Akvarellmuseét i Skärhamn och åt ljuvligt god mat och firade henne. Den fina blomstertårtan fick lilla mor av sin väninna.

4 kommentarer:

Helena sa...

Ojoj..., vilken tjusig tårta! Stackare som går o blir dålig..., när du ska vara ledig o bara ha det gott egentligen. Hoppas du kryar på dig snart och att du kunnat njuta LITE av vårvädret iallafall!

Re-dizain sa...

Helt underbar idé att göra blomstertårta! Tack för det! Skall komma ihåg den, bara så fint!!!
Krya på er!

Monika sa...

Hej
Vilken fin blomtårta!
Tråkigt att bli sjuk när det är så vackert!
Du var i mina trakter...
Vi var på museet oxå i veckan...
Kul!
hälsningar
Monika

makiato sa...

Vilken fantastisk tårta!

Tråkigt att ni blev sjuka....