lördag 2 maj 2009

Foto: Lotten
2:a maj redan och det är ett underbart väder här på västkusten! Min näsa lyser röd efter ett par timmar ute i solskenet igår.... Till sommarens många små utflyckter passar väl Rustas korg perfekt... jag köpte en vit med när jag ändå var på gång. Jag har tänkt att ha pelargoner i den vita på uteplatsen i sommar. Då kan man lätt ta dem med sig till landetpå sommaren så slipper de torka ut och dö... Handdukarna i korgen på bilden kommer från H&M home.
Extra roligt idag är att Helena på bloggen http://www.roomservice.blogg.se/ tipsar om min blogg;-) Kul!!

8 kommentarer:

kaspara sa...

Hei Lotten med lyserød nese!
Sikkert nydelig ved kysten! Så morsomt at du rasre i vei til Plantasjen og fant en fin frisk plastmatte! jeg er sikker på at jeg har skaffet Plantasjen mange kunder de siste dagene.
Det så ordentlig vårlig og lett ut med platmatten i gangen!
Kurven din med hånkler i var jo også flott.
Nå skal jeg stelle til utefrokost. Solen er ikke framme, men temperaturen ute var så deilig, og da MÅ vi ut. Det er ungene og jeg som er mest ivrig på å spise ute i hagen. Mannen synes ofte det er litt mye "styr" å bære ut alt mulig.
Eldstemann skal i svømmehallbursdag klokka 11, og vi andre kommer nok til å kose oss i hagen. Kanskje ber jeg opp min mamma i hagen en tur også.
Ha en nydelig lørdag, Lotten! '
Klem fra Kaspara

essko sa...

Jaa, jag undrade också vad det röda på kinderna kom ifrån igår, innan jag kom på att jag varit ute halva dan:)

Rusta har verkligen sina poänger nuförtiden!

Minmill sa...

Den kurven var kjempefin. Så du også hadde kjøpt deg sånn plastteppe og det ble jo så fint i din hall. Jeg har også lyst på et slikt, og ville definitivt gått for hvit og grønn. Jeg er helt grønn for tiden.

Tant Grön sa...

Den där korgen från Rusta är jag också väldigt sugen på att köpa :-)

Kristina sa...

Hej! Vilken härlig korg! Den kan man ju ha massor av fina saker i.. Ha det gott! Kram/Kristina

Maria sa...

Rusta har ofta fina saker. Länge sedan jag kikade in där (närmsta är i Luleå, ca 6 mil dit)
Jag vill också ha tag på nya plastmattor. Indiskas nya var inte lika snygg som de förra mönstret. Och vi har nog ingen Plantagen här i norr...

millandante sa...

Rusta förvånar hela tiden!!
Kram

Malin - Carlssonkarlsson.blogg.se sa...

Rusta har sina guldkorn:) Kram