söndag 24 maj 2009

Tråkväder.....

Foto: Lotten
Så har jag arbetat klart för den här helgen..... skönt! Så tar arbetet hemma vid istället.... dags att få undan det sista efter vardagsrumsmakeovern. Imorgon kommer telemontörerna och skall byta våra telefonjack till "3 hål i väggen". Innan dess måste vi flytta alla möbler som står ivägen för jacken - så blir det rörigt igen då ;-) I veckan hoppas jag kunna lägga ut bilderna på det färdiga resultatet av vardagsrummet samt före-bilder....

Foto: Lotten

4 kommentarer:

makiato sa...

Oj, vad mycket som hänt sedan sist...Det blev superfint med väggen, tapeten är bara såå fin! Kul också med den gamla plankan med datumet.

Linda sa...

Ah, for et fint hjem du har!!!:)
Tapeten på stuen din var utrolig fin...!
Linda

Tant Grön sa...

Vilken tjusig kökshandduk, för det är det väl, eller? Vart har du hittat den?

Tant Grön sa...

Lagerhaus, det misstänkte jag nästan :-) Gu va mycket fint jag sett därifrån på olika blogga på sistonde, men jag försöker ändå hålla mig ifrån ett besök i butiken, jag är rädd att jag inte kan behärska mig :-) och vi SKA verkligen spara pengar nu, vill resa i vinter och barnen har båda passerat grattisstrecket nu. Men jag kanske kan be mamma ta en sväng förbi Lagerhaus och ENDAST köpa den handduken till mig, hi, hi. Det låter som en plan.

Ha en fin dag!

Kram Tanten