lördag 26 september 2009

Mer orange...

Foto: Lotten
Det här lilla täcket hittade jag för någon månad sedan på loppis. Jag föll för färgerna och mönstret och tänkte att det kanske man kan använda till något kul...? Men jag har svårt för att slakta ett sådant här fin och helt täcke så det har inte blivit av. Så nu tänkte jag om det är någon av er läsare som skulle vilja ha det..? Kanske ett byte...?
Storleken är 94 x 73 cm, vadderat och troligen hemmasytt. Kanske kan komma till nytta någon annanstans.... Hör av er antingen via mail eller via kommentar om vad ni har att erbjuda.. om någon är intresserad?

5 kommentarer:

Kaspara sa...

God morgen, LOtten!
Så mange flotte innlegg her! Ser du virkelig er inne i en kreativ periode. Jeg likte så godt den lille oppbevaringssaken fra Ikea som du har tapetsert samt skjellett-lampen.
Ja, oransje er en glad farve som gir energi. Jeg har en trekning mot den, men det er ikke alltid jeg finner plass til den her hjemme, i hvert fall ikke nede i stuene.
Så dere har ruskig vær i Gøteborg?
I går var det hele 25 grader her, og jeg så folk gå i shorts i byen.
Fantastisk!
Jeg fikk handlet nye stoffer på loppis i går, og håper det snart blir tid til å sy litt mer.
Jeg har høstferie til uka. Gutta hadde så lyst til å gå på fotballskole i høstferien, så det blir faktisk en uke for meg selv. Litt rart og nesten litt vedmodig, samtidig som det også er skjønt å ha timer for seg selv.
Ønsker deg en avslappende og fin søndag, Lotten!
Klem fra Kaspara

Helena sa...

Härliga färger på ditt täcke. Själv har jag också ett liiitet fodrat barnlapptäcke som jag köpte "bara för att det var så fint". Funderar på att göra en väska av det. Fodret är ju klart lixom=) Dina IKEA-byråer blev ljuvliga.
Kram Helena

Maria sa...

Hej Lotten!
Dte var fint! Själv har jag inget behov, men jag hoppas att det hamnar hos "rätt" person...

Sanna sa...

Åhh vilket ljuvligt täcke, förstår att du inte vill slakta det..hmm känner inte till någon som väntar smått annars hade jag gärna bytt till mig det =)
Kraaaaaaam
Sanna

Re-dizain sa...

fint täcke! Ibland händer detatt man inte kan sätta saxen i finfina arbeten! Jag har en del sånt själv som väntar på att bli omklippta eller gå vidare till nya ägare...