måndag 30 januari 2012

Retro i badet

Foto: Lotten

Jag kunde inte motstå dessa handdukar från H&M Home när jag såg dem. Underbara färger och riktigt retro mönster. De kommer att liva upp vårt badrum.
Jag har jobbat hela helgen och dessutom fått barnens förkylning så igår kväll somnade jag redan 21.30. Nu är jag ledig ända till Torsdag och skall fixa en massa innan dess. På onsdag blir det klippning och imorgon skall jag träffa lillebror och vi skall fixa en jätterolig sak som jag berättar mer om en annan dag. Hoppas att ni har en underbar vecka!

11 kommentarer:

Petra / Popetotrora sa...

Lovely!! Kram //Petra

CreandoPhoto sa...

Underbara! Det stod väl nästan ditt namn på de härliga, härliga handdukarna? :)
Kramar Kicki

kollijox sa...

Fina färger! ha en fin vecka du med. Hej hej.

Gila sa...

Underbara! Hemtex hade liknande påslakan förra året...jag slog förstås till då.

Bea sa...

Fargekombinajoner med rosa og orange er uimotståelig vakkert!
:)Beate

Camilla, hus nr 8 sa...

Ooh,mått spana in hm då... Är kvallen bra?

Lotten sa...

Camilla - Ja, jag tror kvaliten är ok faktiskt!

Maria - Mary made this sa...

Superfina, påminner lite om en Marimekko bebis klänning som min dotter fick som liten... Och HM:s handdukar är riktigt bra i kvaliteten tycker jag!
Kram
Maria

Malin på pastill.nu sa...

Åh, har dom så finfina handdukar på Hm Home, måste genast åka dit :-D

Re-dizain sa...

jättefint mönster!!

Pysselpralinen sa...

Helsköna! Nu blev jag också sugen! :)