söndag 5 februari 2012

Mimmi Staaf möbelmakeri



Nu bara måste jag snart ta mig till Stockholm för att besöka Mimmi Staaf Möbelmakeri. Titta bara på bilderna så läcker hennes lilla nyöppnade butik ser ut. Den turkosa lilla soffan på bilden ovan skulle gärna få flytta hem till mig. Den gula fogen på de kaklade bänkarna är ju såå cool.




Ser ni på bilden ovan...? Ja, visst är det min lappkudde där i hyllan.... ;-)  Jag är såå stolt över att få vara med i den här coola butiken! Skryt, skryt....host, harkel...
Bor ni i Stockholm måste ni ta er dit och kolla... jag önskar att jag kunde det!

25 kommentarer:

Bea sa...

Puta di ser helt klart ut til å "høre hjemme" i den fine butikken:) Flotte kontraster mellom alle fargene og det hvite i innredningen, og riktig delikat utstilling!
Beate

Bea sa...

Puta di ser helt klart ut til å "høre hjemme" i den fine butikken:) Flotte kontraster mellom alle fargene og det hvite i innredningen, og riktig delikat utstilling!
Beate

Unknown sa...

Det ser jo helt fantastisk ut, gult er kult, også så gøy at puten din er der;) Lykke til med salget, ha en fin søndag videre, klemmer fra Norge

Trådanten sa...

Klart du ska vara stolt! Kuddarna kommer gå åt som smör i solsken!

Dagar hos mig sa...

Tack för tips, denna butik ska jag lägga på min "att besöka-lista"!

Randi sa...

For en stilig butikk!! Og kjempemoro at dine puter er til salgs der da!! :D

Ninette sa...

wow, vilken butik, och din kudde passade helt perfekt in! Grattis!

kollijox sa...

Åh va kul! fin butik också och den gula lampan...VILL HA DEN LAMPAN!

Sofia Ekström sa...

Jag som ska till stockholm i helgen, och så älskar jag (jo jag tror faktiskt att jag älskar) mimmi staaf, så jag ska nog dit. Jag fastnade mest för den gula minimontern, en sån skulle en kaktus eller några smycken må bra i!

Anna sa...

Grattis till medverkan i en sån fin butik!:-)

Jenny Bergvall sa...

WOW vilken kul butik. Måste ta mig in till stan någon dag... och besöka det där stället. Tack för tipset!! Kul o se din kudde där också ;-)

Hanna karlzon sa...

Ser ju helt magiskt ut!! :)

Sanna sa...

Åhh vilken cool butik! Och din kudde passar in perfekt.. <3

Kraaaaam
Sanna

AttenKattenNoa sa...

Ha, jag tyckte väl jag kände igen kudden;-) Grattis! Nu måste jag ju åka till Sthlm...

jojo sa...

Åh vilken fin liten butik!! Den måste man ju bara besöka!! Och så fint din kudde passar in. Kände igen den direkt! Lycka till!

FORMELLE DESIGN sa...

Det ser riktigt inbjudande och fint ut. Ska också försöka ta mig dit. Kul idé med gula fogar mellan kaklet.

//Johanna

Malin på pastill.nu sa...

Åh, jag älskar mimmi staafs grejer! Vad roligt att din kudde får vara med! Jag tror jag måste ta mig dit någon dag :-)

Pethra sa...

Åh, så läckert! Dit vill jag! Din kudde passar finemang i sammanhanget.

PS LÄnken leder till Henricks blogg. Trevligt det med, men Du menade väl att man skulle komma till Mimmi Staaf? DS

Gila sa...

Tack för tipset, jag måste ta mig dit.

Lotten sa...

Pethra - Tack! Länken har jag testat flera gånger nu... och jag kommer till Mimmi ;-)

Maria sa...

Där ska jag kika in om jag har vägarna förbi!

Maria sa...

Jättefin butik och helt klart ska du känna dig "jätte" mallig och stolt :) !

Lo sa...

Vilken inspirerande blogg!
Allt gott från Lo, även jag från bohuslän =)

Skyddsänglar sa...

Härlig butik och finfin kudde!

Unknown sa...

Such a great blog ^_^ makes me so happy