torsdag 19 juni 2008

På landet....



Foto:Lotten




Nu är ställningen borta sedan 1 vecka. Min bror har fixat till altanen, tvättat, skrapat alger och behandlat med väderskydd. Räcket har han börjat måla vitt. Det blir såå fint! Jag skall sy ett vindskydd i markisväv som skall sitta till höger om altandörren. På bilden nedanför kan ni se hur altanen såg ut innan behandling -Smutsig och väldigt mycket algväxt som det blir här på västkusten.




Jag är alltså på landet denna veckan och över midsommar... så jag vill passa på att önska er alla en trevlig midsommar. Jag återkommer snart igen!

Foto: Lotten

4 kommentarer:

vinklar o vrår sa...

Ser härligt ut!
Kram och trevlig midsommar!
Maria

Maria sa...

Trevlig midsommar!!

Ser ut som ett vackert hus!!

Mjuka sa...

Ser ju jättefint ut!
Kramar malin

Sandra / Vit design sa...

Vilken härlig skillnad det blev! Kram Sandra