torsdag 18 december 2008

Hjälp!


..... Hur skall jag hinna?

12 kommentarer:

Maria sa...

Uha, det aner jeg desværre ikke - men finder du ud af det vil jeg meget gerne vide det :-)

Klem Maria.

Maria sa...

Men HAHA!! Har du inte en Keep calm affish du? Får väl sätta dig ner och andas lugnt framför den...;)Lycka till med bestyren!

All is pretty sa...

ha ha ha, det var det roligaste trycket jag sett på länge, var har du fått tag i det? Kom ihåg att djupandas så ska det nog gå bra!! Kram

Anonym sa...

Huff, det er virkelig mye styr før jul, men forsøk å stresse ned Lotten..Flott at dere andre ikke ble syke i hvertfall..
Jeg skal ta det med ro og ikke stresse så mye..Vi skal holde julaften hjemme hos oss, men alle er så snille og har tilbudt seg å ta med ting til bordet så nå er det snart bare potetkokingen igjen til meg ;)Ønsker deg en fredelig fredag Lotten ;)

Anonym sa...

Heisan Lotten
Sender over energi-trylletanker med en gang! Jeg tror egentlig de fleste har det slik du beskriver jeg. De siste to dagene har jeg hatt slik stress-knott (hodepine) , får ofte hodepine når jeg er stresset. Er heller ikke ferdig med julegaver, sitter i en haug med kort og skriver, har ikke handelt inn mat, ikke handlet juletre osv.
Det er litt trist at det skal bli så mye stress egentlig. Skulle gjerne visst jeg også hvordan forebygge stress. Det gjelder vel å starte tidlig, men det er ikke lett for en som ikke er langtidsplanlegger. Håper du klarer å kose deg litt på denne fredagskvelden. Lykke til, kjære deg! Stor klem fra Kaspara

Maria sa...

ha ha ha, nu fandt jeg rent faktisk t-shirten også ! så kan du eventuelt fuldende et kaos ;-)
http://www.typetees.com/

Klem Maria

Maria sa...

Titta in hos mig idag!!

Maria sa...

Mailar du din adress, blev osäker på om jag har den...

Re-dizain sa...

Du är inte ensam om det! Jag bara får rysningar i kroppen om jag tänker på allt som skall fixas innan JUL!!! Men take it easy! Det löser sig ändå!
kram på dig!

Anonym sa...

Keep calm plakaten er ikke så dum..Særlig i disse førjuls tider ;)Titter innom for å ønske deg også en fin 4 søndag i advent!
Førjulsklem fra Kardemomme :)

fingerspitz sa...

det brukar alltid ordna sig i slutändan. Hoppas ni sitter och myser idag.

Ha en fin jul. Kram

Majssan sa...

Ceep calm and carry on, i morgon är det jul. GOD JUL!