söndag 17 januari 2010

Det bidde en 80-talare..


Foto: Lotten

Kommer ni ihåg halsduken jag höll på med i julas? Jag insåg under arbetets gång att garnet inte skulle räcka och eftersom det var det sista i garnaffären så fanns inte mer att få tag i.... Det fick bli en 80-tals klassiker istället - En tubhalsduk eller vad de kallades. Igår invigdes den och den fyllde helt klart sitt syfte... är man riktigt frusen kan man dra upp den över huvudet och värma knoppen.
Jag orkade inte vara modell idag... och barnen ställde inte upp. Så det fick bli min älskade betjänt istället. Jag tycker att han är såå fin!

7 kommentarer:

erry sa...

Halsduken ser supersnygg ut. Det blev ju perfekt med en tubmodell och färgkombon är helfin! :)

Helena sa...

Underbara färger! ....och betjänten ser ju ut att trivas i halsduken=)
Kram Helena

Sanna sa...

Oj oj märks att man varit borta ett tag nu, man missar så mycket här i bloggvärlden.. Du har skapat så mycket fint och fyndat en massa härligt sen jag var in sist, kul! =)
Ha en härlig ny vecka gumman!
Kraaaaam
Sanna

Anonym sa...

Tur det fanns en karl till hands så vi fick chansen att se godbiten.
Jag är lycklig ägare av tubhalsduk den är superpraktisk och snygg helst till skinnjacka. Den där skulle jag gärna äga,me like alot;)Annica

La luz del norte sa...

Veldig fin!!! Og modellen også! Ha en fin søndag videre og en ny, fin uke!

Solrosa

Lotta Sultan sa...

fin! härliga färger.
betjänten se verkligen ut att njuta av den!

Mina dagar sa...

Ja han var fiiin och det var även halsduken!
Må så gott!
Eva