torsdag 22 december 2011

Dan före dan före....

Foto: Lotten

Aldrig tidigare har jag varit färdig så här tidigt med julförberedelserna. Barnens julklappar är färdiga sedan minst två veckor tillbaka. Julmaten inhandlad och köttbullarna rullade. Då kan man ju tycka att man borde slippa trängas i julhysterin i stan ;-) Men...... inte då! Imorgon fredag kommer jag fara runt som ett skållat troll i affärer och trängas. Varför blir det så?
På bilden ovan en underbar björn med fin blå fluga. Men varför ser han så ledsen ut? Han är köpt på etsy. Den här säljaren har såå fina grejer.... vill ha allt. Kolla in katten - såå cool!

4 kommentarer:

CreandoPhoto sa...

Sååå fin! Jag vågar inte kolla på etsy. Inte förren ekonomin återställt sig efter jul :)
Kramar Kicki

hennihenni sa...

Ja han ser ju lite ledsen ut... hoppas det är tillfälligt ;)
Jag önskar dig och de dina en riktigt skön jul!

till-vidas-ara sa...

Finfin där :))) Och grattis till tvåveckors ledighet. här blir det bara en för mannen, men ändock sååå skönt! vad glad jag blir du gillade sugrören, tänkte väl de var i din smak. letade nåt fint på loppis med det blev svårt. är såå glad i stjärnan ***


massa god jul till dig och de dina *+*+***


kraaaam Lycke

lisa sa...

ha ha! så söt så :) Önskar dig ett god jul och gott nytt år fyllt med fina fynd och massa kul stohej!