onsdag 21 december 2011

Pyntat och klart


Nu är det äntligen jullov för barnen. Jag skall jobba natten till julafton sedan är jag ledig i två veckor. Det skall bli såå skönt! Idag var jag ute på en minishoppingtur.... jag köpte de här julstjärnorna på Indiska med 50% rabatt. Jag har hängt dem i fönstret i vardagsrummet utan belysning i.



Den här gröna stjärnan är nog min favorit... konstigt egentligen eftersom jag inte är så förtjust i grönt ;-) Ljuskransen nedan från IKEA har jag piffat med lite miniflugsvampar och en härlig Bambikula från Åhléns.
Jag väntar med spänning på min nya symaskin.... men det verkar som om jag får vänta till mellandagarna innan jag kan hämta den. Men den som väntar på något gott...

5 kommentarer:

Petra / Popetotrora sa...

Ja, den gröna stjärnan va riktigt fin!

Vad skönt med två veckors ledigt! Det behöver man för att kunna fylla på energireserverna.

Hoppas ni får en riktigt härlig jul ohc nyår! Kram //Petra

emblas-kanel sa...

Nydelige stjerner! Men den bambikulen var nydelig ++! Ha en flott jul. Klem fra Eva :-)

Caroline sa...

Hej!
Vilka härliga julstjärnor!!!
Och nice med två veckors ledighet snart då, kan tänka mig att du kommer pyssla en hel del... Och blogga hoppas jag! ;-) KRAM!

hennihenni sa...

Vad kul att du har en ny symaskin på kommande! Jag vill också ha... :)

Loppan Lorum sa...

De där - särskilt den gröna - har jag också varit och petat på inne på Indiska. Men jag har fått låta bli eftersom vi redan har en stjärna i varje fönster, både i lägenheten och i stugan... :)