lördag 1 maj 2010

Nu hakar jag på...


Reglerna är som följer:




1. Vi använder enbart material vi har hemma (sytråd är det dispens på)


2. Vi försöker pyssla undan en sak varje vecka under majmånad.


3. Vi väljer själva om vi kan tänka oss att lotta ut något/några saker av det vi gjort på vår blogg mot att de tävlande tipsar om det utlottade hantverket på sin blogg. (Valfritt)


4. Vi lägger upp "Använd det du har" loggan på vår blogg så vi lätt ser vilka våra medpysslerskor är.


5. Meddela ditt deltagande till http://beasbarnslikheter.blogspot.com/

Där läggs det ut länkar till varje deltagare så man kan följa sina medpysslerskors projekt för tips, peppning och inspiration!


Oavsett om du väljer att bli medpysslerska i utmaningen eller inte, så blir vi jätteglada om du skulle vilja tipsa om "Använd det du har" på din blogg och bifoga ovanstående logotype i din blogg.


Vi startar den första maj, men du kan anmäla dig när som helst i majmånad.

7 kommentarer:

Re-dizain sa...

Ojojo...då får jag ropa hem massor med fina tyger på tradera:) Jag kom på besök för att ge dig länken till troligtvis just det tyget du tittat på din lokala loppis, kamelia, och som säljs på tradera av nogån som heter Madde76. Men nu ser jag jag att jag måste ropa hem den i af eftersom jag inte har några löften..
Synd:)

till-vidas-ara sa...

Gu vad ni tjatar, hihi, vi höll på med väggen precis hela dagen igår, somnade vid tio och har värk i hela kroppen idag :) Trodde jag var 20 fortfarande, men verkligheten börjar som sagt komma ikapp mig...! Idag ska jag visa det färdiga resultatet...så fort kroppen mjuknat till igen vill säga..ojojojojajajaj (fliin)

Vilken härlig utmaning!! Gäller det bara tygprojekt eller också nnat man skapar?!?

Kramar Lycke

Lotten sa...

Re-dizain - Attans vilken otur! Men om du ropar in den nu så kan jag köpa den av dig i juni ;-)

Lycke - Jag tror att det gäller allt sorts skapande.... det är en del som stickar, virkar och gör smycken med.... kanske scrapbooking med ;-)

Min vrå... sa...

Åh det ska bli kul och se vad du hittar på! Du är så duktig på att sy. Jag har sytt klart broderi-hjärtat som jag fick mönster av dig nu. Är så glad för den. Kram Elin.

Jo sa...

Tack för tipset! Jag hakar också på, det kan behövas lite rensning i mitt pysselrum!

HomeRiver sa...

Vad roligt att du hoppar med. Det är verkligen inspirerande!!

Randiga Tråden sa...

Jag ska se om jag får till det, då är jag med, har massor av halvfärdiga saker.